-
Czy produkt posiada gwarancję?
Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.
Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegółowo w zakładce Reklamacje.
-
Jak złożyć zamówienie
- Znajdź i wybierz produkt, który Ci się podoba przeglądając kategorię lub korzystając z wyszukiwarki.
- Zaznacz odpowiedni rozmiar na karcie produktu.
- Kliknij na przycisk "Dodaj do koszyka"
- Koszyk to lista Twoich zakupów. Do koszyka możesz dodać kilka produktów. Kiedy zdecydujesz się sfinalizować zakupy, wybierz przycisk "Złóż zamówienie".
- Zaloguj się, jeśli posiadasz konto w naszym sklepie, lub zarejestruj się. Możesz także dokonać zakupu bez posiadania konta.
- Na każdym etapie zamówienia widoczne jest Podsumowanie Zamówienia z takimi informacjami jak: lista zamówionych produktów, suma cen produktów, koszt dostawy oraz łączna suma zamówienia.
- Po uzupełnieniu adresu dostawy wybierz przycisk "Zamów i zapłać", by przejść do ekranu płatności za zamówienie.
- To wszystko! O realizacji zamówienia i wysyłce paczki będziemy Cię informowali na bieżąco drogą elektroniczną.
Składanie zamówienia krok po kroku opisane jest również w zakładce Pomoc w zakupach.
-
Jaki jest koszt dostawy produktów
Wszystkie towary zamawiane w naszym sklepie wysyłane są do Klienta na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej, Kuriera DPD oraz paczkomatów InPost. Dla wszystkich zamówień o wartości powyżej 299 zł przy przedpłacie dostawa jest za darmo.
- InPost paczkomaty - 15,99 zł (przedpłata)
- Poczta Polska - 13,99 zł (przedpłata)
- Poczta Polska - 21 zł (przesyłka pobraniowa)
- Kurier DPD - 16 zł (przedpłata)
- Kurier DPD - 21 zł (przesyłka pobraniowa)
Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.
-
Jaki jest termin realizacji zamówienia
Całkowity czas realizacji zamówienia obejmuje przygotowanie produktów do wysyłki oraz dostawę przez kuriera. Zamówienie kompletujemy i wysyłamy standardowo w ciągu 24h, natomiast czas dostawy zależny jest od kuriera i z reguły wynosi do 2 dni roboczych. Więcej informacji znajduje się w zakładce Dostawa.
-
Jakie metody płatności są dostępne?
Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:
- płatność przelewem internetowym
- płatność kartą płatniczą
- płatność BLIK
- płatność gotówką przy odbiorze
Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatności.
-
Czy mogę wymienić produkt na inny, gdy wybiorę zły rozmiar?
Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.
-
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Tak. Zamówienie możesz odebrać osobiście w naszym butiku w Zakopanem pod adresem Jagiellońska 1, 34-500 Zakopane. Podczas składania zamówienia wybierz opcję odbioru w butiku, a my poinformujemy Cię, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru.