Pytania i odpowiedzi

  • Czy produkt posiada gwarancję?

    Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte dwuletnią rękojmią - w tym czasie możesz składać reklamacje jeśli produkt posiada wadę. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne będzie odesłanie do nas wadliwego produktu.

    Procedurę składania reklamacji opisaliśmy szczegółowo w zakładce Reklamacje.

  • Jak złożyć zamówienie

    1. Znajdź i wybierz produkt, który Ci się podoba przeglądając kategorię lub korzystając z wyszukiwarki.
    2. Zaznacz odpowiedni rozmiar na karcie produktu.
    3. Kliknij na przycisk "Dodaj do koszyka"
    4. Koszyk to lista Twoich zakupów. Do koszyka możesz dodać kilka produktów. Kiedy zdecydujesz się sfinalizować zakupy, wybierz przycisk "Złóż zamówienie".
    5. Zaloguj się, jeśli posiadasz konto w naszym sklepie, lub zarejestruj się. Możesz także dokonać zakupu bez posiadania konta.
    6. Na każdym etapie zamówienia widoczne jest Podsumowanie Zamówienia z takimi informacjami jak: lista zamówionych produktów, suma cen produktów, koszt dostawy oraz łączna suma zamówienia.
    7. Po uzupełnieniu adresu dostawy wybierz przycisk "Zamów i zapłać", by przejść do ekranu płatności za zamówienie.
    8. To wszystko! O realizacji zamówienia i wysyłce paczki będziemy Cię informowali na bieżąco drogą elektroniczną.

    Składanie zamówienia krok po kroku opisane jest również w zakładce Pomoc w zakupach.

  • Jaki jest koszt dostawy produktów

    Wszystkie towary zamawiane w naszym sklepie wysyłane są do Klienta na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej, Kuriera DPD oraz paczkomatów InPost. Dla wszystkich zamówień o wartości powyżej 299 zł przy przedpłacie dostawa jest za darmo.

    • InPost paczkomaty - 15,99 zł (przedpłata)
    • Poczta Polska - 13,99 zł (przedpłata)
    • Poczta Polska - 21 zł (przesyłka pobraniowa)
    • Kurier DPD - 16 zł (przedpłata)
    • Kurier DPD - 21 zł (przesyłka pobraniowa)

    Więcej informacji o wysyłce i czasie realizacji zamówienia znajdziesz w zakładce Dostawa.

  • Jaki jest termin realizacji zamówienia

    Całkowity czas realizacji zamówienia obejmuje przygotowanie produktów do wysyłki oraz dostawę przez kuriera. Zamówienie kompletujemy i wysyłamy standardowo w ciągu 24h, natomiast czas dostawy zależny jest od kuriera i z reguły wynosi do 2 dni roboczych. Więcej informacji znajduje się w zakładce Dostawa.

  • Jakie metody płatności są dostępne?

    Metodę płatności można wybrać podczas finalizacji zamówienia. Dostępne sposoby płatności to:

    • płatność przelewem internetowym
    • płatność kartą płatniczą
    • płatność BLIK
    • płatność gotówką przy odbiorze

    Więcej informacji znajdziesz w zakładce Płatności.

  • Czy mogę wymienić produkt na inny, gdy wybiorę zły rozmiar?

    Jeżeli zamówiony przez Ciebie produkt okazał się na przykład za mały postępuj zgodnie z instrukcją zwrotu i po prostu złóż nowe zamówienie. Dzięki temu pasujący rozmiar dotrze do Ciebie szybko i sprawnie.

  • Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

    Tak. Zamówienie możesz odebrać osobiście w naszym butiku w Zakopanem pod adresem Jagiellońska 1, 34-500 Zakopane. Podczas składania zamówienia wybierz opcję odbioru w butiku, a my poinformujemy Cię, gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru.

Zapisz się do newslettera

Bądź na bieżąco z
nowościami i promocjami